De discussie over datacenters wordt nog te vaak gevoerd alsof het gaat om losse gebouwen die veel stroom gebruiken. Dat is te beperkt. Datacenters zijn geen geïsoleerde dozen aan de rand van een bedrijventerrein. Ze zijn onderdeel van een veel grotere keten:...
De overheid moet het voorbeeld geven: datacenters horen in het hart van de energietransitie
lees meer...